- This topic has 1 reply, 1 voice, and was last updated 5 years, 1 month ago by .
Integral Pro&WooCommerce cart problem.
You must be logged in to reply to this topic.
Hello,
as always I would prefer to talk with mr. Piotr.
Panie Piotrze,
niestety po raz kolejny muszę się do Pana zgłosić. Mam problem z produktami na swojej stronie. Po dodaniu produktu do koszyka w większości przypadków kody rabatowe nie działają (adres /koszyk/), w sekcji /zamowienie/ nie ma z tym problemu. Jeśli chodzi o adres /koszyk/ podobnie sprawa wygląda z usuwaniem produktów z koszyka. Mimo zmiany liczby produktów i aktualizacji koszyka nie przynosi to żadnego rezultatu.
Rozmawiałem na ten temat z obsługą dHosting, aby wykluczyć działanie wtyczki Lite Speed Cache i zostało to przez nich wykluczone.
Próbowałem usunąć wtyczkę WooCommerce i zainstalować ją ponownie, lecz po ponownej instalacji problem nadal występował a kody rabatowe poprzednio wykorzystywane na stronie nadal się w niej znajdywały. Domyślam się, że nie wyczyściłem jakiś danych, które również mogą mieć w tym wypadku znaczenie.
Czy jest Pan mi w stanie jakoś pomóc?
Wiem o tym, że motyw ma już nową wersje. Nie przeniosłem jeszcze zmian na child theme. Wykonam to jak najszybciej.
Pozdrawiam,
Filip Wawer
You must be logged in to reply to this topic.